پنل لمسی هوشمند


پنل لمسی هوشمند یا همان تاچ پنل را می‌توان به عنوان نماد خانه‌ی هوشمند در نظر گرفت.

تاچ پنل ها جلوه ای شیک و مدرن به خانه شما می‌دهد و با استفاده از آنها میتوانید اجزای مختلف ساختمان هوشمند را کنترل کنید.

در واقع،پنل هوشمند یک پنل مرکزی کنترل هوشمند با صفحه نمایش لمسی است که این امکان را می‌دهد که تمام دستگاه‌های هوشمند خانه را مدیریت و کنترل کنید.



تاچ پنل ها می‌توانند سیستم روشنایی،سیستم تهویه،سیستم های امنیتی و ایمنی،زنگ درها،آیفون،پرده برقی ها،سیستم سایه روشن پرده ها،در پارکینگ،سیستم صوتی و به طور کلی تمام تجهیزات خانه هوشمند را از یک نقطه مدیریت و کنترل کنند.

همچنین اجرای سناریوهای مختلف را تنها با یک لمس بر روی این پنل ها داشته باشید. مثلا زمانی که می‌خواهید استراحت کنید با اجرای سناریو استراحت که برای آن تعریف کرده اید چراغها را خاموش کرده،پرده ها را کمی بسته و موزیک ملایمی برایتان پخش کند. یا زمان خروج از منزل سناریو امنیت را فعال کنید، و سناریوهای مختلف دیگر.


تاچ پنل ها در واقع مانند یک تبلت بر روی دیوار خانه شما هستند که به وسیله آنها میتوانید تمام وسایل هوشمند را یکجا مدیریت کنید و نیازی به گوشی موبایل ندارید.در ابعاد مختلفی وجود دارند، که میتوانید با توجه به دکوراسیون منزل و دیزاین داخلی ساختمان و بودجه خود تاچ پنل اندازه موردنظر خود را انتخاب کنید که بسته به اندازه‌ی تاچ پنل کارایی آن نیز فرق می‌کند.



کمی صبر کنید...

دسته‌بندی