پرده برقی هوشمند


امروزه فن آوری های مدرن و تجهیزات هوشمند سعی بر آن دارند که راحتی و آسایش را برای ساکنان یک ساختمان هوشمند فراهم کنند.یکی از این تجهیزات پرده برقی هوشمند است.با استفاده از این پرده ها در ساختمان میتوانید حتی زمانهایی که در منزل نیستید پرده ها را باز کرده تا نور طبیعی آفتاب به منزل بتابد و از ایجاد رطوبت و بوی نامطبوع جلوگیری کرده، همچنین برای گیاهانی که در منزل دارید استفاده کنید.حتی در برخی موارد ممکن است کنار زدن پرده ها کمی مشکل باشد بخصوص زمانی که پرده ها بزرگ باشند یا تزئینات خاصی روی آنها باشد که با کنار زدن غیر اصولی ممکن است نوع طراحی آن بهم بریزد یا حتی دسترسی راحت به پرده وجود ندارد. این پرده ها که در انواع بالا و پایین رو،کنار رو و ... هستند محدودیتی در انتخاب نوع پرده برای ساختمان بوجود نمی آورد و علاوه بر ظاهری مدرن دارای امکانات جذابی نیز می باشند.

با استفاده از WIFI به راحتی با دیگر تجهیزات هوشمند ساختمان ارتباط برقرار کرده و در سناریوها شرکت میکنند.

 مثلا همزمان با غروب آفتاب پرده ها بسته شده و چراغ ها روشن میشوند،یا با طلوع آفتاب پرده ها باز شده تا نور آفتاب به منزل بتابد و همزمان چراغ خواب نیز خاموش میشود.

تنها با یک حرکت دست شما که پرده را به چپ یا راست برانید بقیه مسیر را به صورت خودکار انجام می دهد.

همچنین با استفاده از اپلیکیشن موبایل شما میتوانید در هر جای دنیا از باز یا بسته بودن پرده های منزل اطلاع حاصل کنید و یا فرمان باز و بسته شدن به آنها بدهید،یا تنظیم کنید تا مقدار مشخصی باز یا بسته شوند.

همچنین در بحث امنیت منزل با شبیه سازی حضور افراد در منزل باعث افزایش امنیت در زمانهایی که منزل نیستید می شوند.

این پرده ها هم از طریق کلیدهای لمسی هوشمند،پنل کنترل مرکزی،ریموت کنترل یا اپلیکیشن موبایل و دستیارهای صوتی کنترل میشوند،و در مواقع قطع برق می توان به صورت دستی کنترل کرد.



کمی صبر کنید...

دسته‌بندی